torsdag 15 november 2012

Pågående projekt?

Blivande tunika i Järbos Tindra och Fuga
Så här långt hinner jag på ett nystan Fuga
Japp, jag är nog som de flesta stickerskor, har flera saker på gång.
Jag försöker verkligen att slutföra en sak innan jag börjar på nästa, men det är så trevligt att varva:)

Just nu så gör jag ju grytlappar av restgarner, med olika motiv.

Idag, ska jag leta upp loggan jag har till Kenneln och rita  upp det och sticka en grytlapp av den!
Blir nog skitfint:O)

Emellanåt, så stickar jag på ett långprojekt; en tunika/klänning.
Det blir nog en klänning till mej, då jag bara är 4 äpplen hög.

Efter två nystan Fuga har det vuxit lite till...
 Jag stickar efter detta mönster och så här ser den ut i orginal:

Fnular dock på om jag ska göra längre armar - får se...

Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar