torsdag 15 november 2012

Maaagiskt

Fick hjärnsläpp igår...

Tog fram glasslådan med luciatåget och tänkte fortsätta med det.
Har ju gjort Lucia, stjärngossen och pepparkaksgumman.
På tur stod en tärna.

Började virka och hade virkat hela första delen då jag fick totalhjärnsläpp och fick för mej att det var fel, så jag repade upp alltihop.

När jag så andats lugna andetag(O:)), så gick jag på´t igen.
Och när jag sitter där och ska lägga upp maskorna, så kom jag på en till sak; Magiska ringen!
HUR var det jag gjorde den?!?
Vred och vände, snodde garnet hit och dit och upp och ner, men nej...
Fick ge mej och loggade in på datorn och googlade.
Och just ja!
Så var det ju:)

Den är...magisk...
Det blir liksom inget hål i rundeln, som det annars kan bli.

Smart.
Googla på magisk ring, så kommer det upp massor med tips!

Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar